Поділитися


Як працюють із мультимедійними комплексами в школах Ірпеня

Дімітрій вправно переміщує елементи чарівною паличкою на розумній дошці. Кілька рухів – і він із легкістю засвічує лампочку, яка не приєднана до жодного джерела.

Дімітрій, учень Ірпінської СЗОШ №1:
«Я досліджував закон Фарадея. Я побачив, як рухоме магнітне поле породжує індукційний струм».

Так проходять уроки з фізики в Ірпінській школі №1. Завдяки інтерактивній дошці кожен експеримент стає цікавим живим дослідженням без будь-якого ризику неправильно з’єднати дроти. Настя, наприклад, зараз сміливо досліджує будову електричного кола.

Настя, учениця Ірпінської СЗОШ №1:
«Це цікаво в тому плані, що не треба шукати щось, що загубилося – одразу все є під рукою. І також це безпечно, тому що може статися якийсь казус, і може вдарити струмом».

А в цей час на уроці біології учні пробують розібрати скелет людини на частини і зрозуміти його будову. А ще покрутити на всі боки й вивчити кожен м’яз. Це теж – запросто.

Ярина, учениця Ірпінської СЗОШ №1:
«У підручнику ми гортаємо сторінки і не можемо більш детально розгледіти, а тут, на інтерактивній дошці, ми можемо покрутити, подивитися. Усе підписано, все яскраво намальовано».

Тетяна Щекотурова, вчителька біології Ірпінської СЗОШ №1:
«Дітям дуже цікаво працювати. Вони з захопленням виконують усі завдання, всі вправи. Ми розглядаємо 3D-моделі. Розглядаємо з ними також різні моделі тієї ж клітини, мікроскопа».

А на природознавстві саме визначали, як буде розміщена наша планета відносно Сонця у цей час наступного року.

Ірина, учениця Ірпінської СЗОШ №1:
«Через рік наша Земля буде повернута до Сонця Північною півкулею».

Побачене в інтерактиві діти з цікавістю відображають у самостійних роботах. Власноруч створюють макети. У такий спосіб нова тема стає для них глибоким захоплюючим світом.

Христина Задорожня, вчителька хімії та природознавства Ірпінської СЗОШ №1:
«Використання 3D-моделювання розширює світ дітей – його пізнання розширюється, оскільки діти не тільки дивляться на малюнки, а й можуть зануритися. Тобто ми тепер суху теорію поєднуємо з дуже якісною практикою».

Не уявляють свої експерименти без інтерактиву й на лабораторних із хімії. Тут діти можуть проводити досліди з природними реактивами і водночас прослідкувати зміну хімічного середовища речовини на інтерактивній дошці. Загалом інтерактивні дошки стали незамінними мало не на кожному уроці. Варто зазначити – лише цього навчального року для шкіл Ірпінської громади закуплено 34 мультимедійні комплекси. Ще 15 придбали минулого року.

Олег Білорус, начальник управління освіти і науки Ірпінської міськради:
«Ми відходимо від старих стереотипів у контексті того, що дошка використовувалась, як екран – просто для демонстрації окремими вчителями якогось ілюстраційного матеріалу. Ми говоримо про здатність і можливість для вчителів використовувати той контент і функціонал, який має це обладнання. Це дозволяє підвищити якість організації освітнього процесу, зацікавити дітей, це оптимізує організацію освітнього процесу і, звичайно, мотивує як учителя. так і дитину».

Поділитися